24. 09. 2013.

[cro] New in #2



Pozdrav svima!

Zadnji post na blogu je bio prije dva i pol mjeseca. Grozna sam, znam :D. Katkad nije lako voditi dva bloga, a u nedostatku vremena, prevagnuo je onaj prvi. Nije dobro opravdanje i iz tog razloga ću se potruditi malo više aktivirati oko svog lakičarskog bloga :).

Kao povratnički post htjela sam objaviti swatcheve jednog Golden Rose laka za nokte, ali pošto mi je on na blogu nije još zabilježen i kupila sam ga nakon objave prethodnog new in posta, red je da najprije objavim post s novim lakovima koje sam nakupila ovo ljeto. Nema ih puno :D

Početkom srpnja kupila sam ova tri Golden Rose Paris laka za nokte. Cijena im je 15 kn.

131 (plavi) - 235 (breskva) - 236 (mint)

U lipnju sam od Born Pretty Storea dobila njihov mini holografski lak po izboru, kao nagradu za stavljanje njihovog banera na blog. Odabrala sam srebrni holo lakić. Golden Rose Jolly Jewels lak sam dobila darivanju kod Coffe Break. Ostala dva, Colleen i Eveline, sam uhvatila tokom ljeta u Kozmu. Oba su bila 9,90 kn.

Colleen 189
Born Pretty Holo Polish 1
Eveline MiniMax 803
Golden Rose Jolly Jewels 115

I jedan polumakro za kraj :). Eveline lak ima sitni shimmer.


°°°

Koje ste lakiće kupili zadnje vrijeme? Jeste li bili poduzetniji po tom pitanju od mene? :D

Ja sam malo usporila. Dok ne počnem vidjeti rezultate trošenja lakova ne dozvoljavam si kupovati nove :).

Broj komentara: 10:

  1. GR plavi je bas lijep :)
    Moj zadnji je bio GR selective, creme brulle, prelijep!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na suncu je lijep da. Mada bila sam malo nezadovoljna njime kad sam ga kupila jer je u dućanu izgledao drugačije, naučila sam ga prihvatiti i više nisam nezadovoljna :D
      Uh, znam tu nijansu! Divan je taj lak.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. :) Uskoro će swatchevi. Slikani su, a nikako da to objavim :D

      Izbriši
  3. Divni su ti, ne znam koji mi je ljepši, a najviše me privlači ovaj zadnji GR Jewels, baš je pravi slatkiš. Ja sam se opet ponovila sa lakovima, rekla sam da više neću, a ne mogu odoljeti. Trebala bi ih sve poslikati i staviti na blog. Budem, jednog dana. :grli:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i ja sam si sad rekla da ih imam dovoljno. Vidjet ćemo do kada :D Još ide samo zato što me trenutno zanimaju druge kozmetičke sitnice :D
      Ja si želim kupiti jedan sand lakić još, ali poklonit ću si ga kasnije jer se vidim s njime u prosincu kad bude sve u duhu blagdana. Treba si poklone rasporediti jer ako ga sad poklonim, morat ću si opet u prosincu, a svim silama želim štedjeti, lol.

      Izbriši
  4. Razumijem te skroz, ja isto imam par njih na WL, jedino me muči što sam odlučila štedjeti za onaj famozni Graz shoping početkom prosinca. A to je blizuuuuuuuu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh to je megablizu. Ja bih isto u Graz shopping :D Mi sa sjevernog Jadrana idemo šopingirati u Italiju, tako da nikad nisam iskusila Graz.

      Izbriši
  5. Ne znam kad sam zadnji puta kupila neki lak, ali ovi s druge slike su mi prekrasni, svi redom!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Ali izbjegni ovaj breskvasti Golden Rose jer ne valja, ali baš ne valja :(

      Izbriši

Popular posts